Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

måndag 15 juni 2009

Ballong ála Krachlandning! =)

Hallå mina vänner!

Här ser vi Leo kl 10.40 söndag morgon. Visst är det skönt med sovmorgon...!

Här ser vi Leo senare på dagen han älskar att leka med våra lamellgardiner!

Liam på toppen. Här är vi ute med grannarna och leker för fullt blev flera timmar ute på gården idag!

Idag gungade han själv på en vanlig gunga för första gången när vi har varit ute. Det gick lagom bra fast inte alls lika högt som i barngungan. Kanske är förståligt =)

För er som är intresserade så har jag nu börjat käka detta för att få i mig lite extra på dagarna då jag gör åt rätt mycket när jag jobbar plus att min förbränning är oerhört hög.

Hopppas detta gör saken bättre =) Kanske man kan få lite snygga mukkler också.

När jag var taxi idag så skulle mamma passa på att visa mig Moster Kickans fritidshus. Som låg i en liten by mellan Jkpg och Bankeryd åkt där så många gånger men aldrig varit där väldigt trevligt ställe med massa gamla småhus såg ut som Astrid Lindgrens värld.

Här ser vi Moster Kickans Lya! Visst är den gullig?

Mitt emot stugan fanns det självklart en gungställning detta tyckte inte Liam var negativt....

Klockan är nu 22.00 och Liam står och kör lite Wii Fit innan sängen.... =)

Här har vi våran godnatt vakt :D som alltid ställer upp och läser godnatt böcker för Liam.

Tack för detta Björn att du aldrig klagar =)


Tidigare i min Blogg så har jag skrivit om Luftballongen som landade i dalen utanför oss....

Nu har jag fått tag i filmen som spelades in av Björn från vårt fönster....Ta er en titt så får ni se på

Ballong ála Krachlandning!

1 kommentar:

  1. Det är lite dåligt med uppdateringar här!!!!!

    SvaraRadera