Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

tisdag 21 juli 2009

B B B! ( Dokumentär Film )

Välkommen till Barnens Busiga Blogginlägg!

här sitter leo med solen i ögonen, pappas keps hjälper dåligt

weeeeooooouuuuuuuugggggghhhhh ( Gungan är Rolig )

titta pappa nu är lillebror nergrävd, och jag passar på att smaka på sanden

hmmm, den smakade absolut inte som piggelin, inte som gröt heller för den delen

med sand mellan tårna o vind i håret ( det som finns ) där trivs jag

pappa ger mig inte haklapp längre så jag får väl vara duktig och hålla mig över tallriken nu då.

- medans pappa är upptagen med kameran, så passar jag på att rymma tänker ju ändå inte sova.

skit också, han fångade mig...

hmm, finns det något bus man kan hitta på här inne? Eller ska vi kanske busa med sköterskan sen?

tur att pappa förstår mig när jag säger att jag inte vill bli kladdig...


Del 1


Del 2: Fortsättning

h

Godnatt nu var inlägget slut

2 kommentarer:

  1. Va härligt det är att se bilder o en dokumentär om mosters älsklingar!!

    SvaraRadera
  2. Kul! kul! kul! Leo har verkligen lekt tills han däckar =)

    SvaraRadera