Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

onsdag 22 juli 2009

Grillning med farmor!

Idag var vi hela familjen ute i mosters stuga med Farmor, Lasse och Anton och grillade. Trots att vädret var lite dåligt stundvis så var det trevligt. Vi fick tyvärr sitta inne och äta då det precis när vi skulle äta kom en sån skur. Sedan var vi ute och lekte lite spelade lite kubb och fikade med glass och hallon och kaffe såklart... Bilder från dagen kommer nedan.....


jag vet hur man poserar för en bild...

jag kunde först säger storebror, och intar sin pose...

farmor "on the go"

vi leker med dom utslagna kubbarna

jag kollar på farmor när hon kastar pinne medans storebror kollar på traktorn och grävmaskinen

nu har storebror kommit för att kolla på farmor också...undrar vem som vinner....

nu är jag glad när mamma och pappas lag vann :D

2 kommentarer:

  1. Lite uppdatering kanske

    kram

    SvaraRadera
  2. Sista bilden på Leo tycker jag är superlik dig när du var liten ellerhur??

    PS: håller med Annki =)

    SvaraRadera