Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

söndag 12 april 2009

Custom Motor Show 2009!

MORFAR KOLLA NOGA OM DU INTE REDAN VISSTE SÅ ÄR DET EN SÅN HÄR DU SKA KÖPA TILL MIG....


Om du inte hittar presenter till mamma och pappa någongång kommer lite förslag här nedanför....

Herbie var bara ett måste....


Även om man själv inte sett filmen så är det alltid häftigt med lite Rosa Amazon bilar....


Nostalgi på hög nivå.... Bra Serie K.I.T.T


En Toyota Supra går ju alltid hem speciellt med Targatak. Men denna bilen saknade taket frågan är om dom aldrig hittade det efter att dom kastade iväg det i slutet av filmen 2 Fast 2 Furious där denna bilen är med....


Även om det är en Kopia av orginalet så är den ändå häftig :D


Här är jag och min drömbil en Ford Mustang Shelby GT "Eleonor"


Här ser vi Allie vid hennes Drömbil..... Känner ni igen den?


Mittemot oss på bordet stötte vi ihop med dessa sinneshandikappade människorna. :D


Vi fick Köttbullar och Pommes + läsk...


Här fick vi i oss lite att äta idag på mässan var priserna alldeles för höga så Sybilla ( som Tobbe säger ) fick duga.

Får man bilen på köpet?


Jag har så svårt att välja vilken jag ska köpa som bruksbil snälla hjälp mig välja.... =)
















Snyggaste bilen...... eller iaf Designen på montern....


Liam på glvet efter att ha jagat en radiostyrd bil i 15min medans mamma har pratat med telfonförsäljare.....


Pappas nästa bil Audin har ju alltid varit en dröm....som kommer bli verklighet.....


Gissningslek!

Vems snygga baksida är detta?

1 kommentar:

  1. Wow, här förstår jag att Liam trivdes. Riktigt snygga bilar, jag ska visa bilderna för suleyman så han vet vilken han ska köpa till mig =)

    SvaraRadera