Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

söndag 19 april 2009

Hektiskt Helg No. 2

Liam på väg till tandläkaren....skönt att det är gratis för dom små.....Tänderna såg fina ut men det visste vi ju redan.....Liam sköter tandbortsningen sååååå bra.... Fick en ny tandborste av Tandläkaren....


Coolingen i Mat position....


Nu har jag tagit tag i och damamt av solbrillorna som legat i vårlådan.....


Även Allie gick i mina spår.....

Här är en bild på Liams tå som han klämde i Balkongdörren hela tån blev helt blå och blödde genom strumpa och ner på Allies Tröja.....blev bättre efter plåstret men han hade svårt att gå på foten och plåstret. Men det är bättre nu....


Liam gjorde gröten åt oss till frukost idag alltid en början.....


Leo klarade av matande själv i vagnen när vi var ute o gick på väg ner till Farmor....


Farmor fick slita hårt idag.....här med boken och Liam i högsta hugg....


Bara en söt bild....



Farmor fick äran att mata Leo idag....Biff Stroganoff *mumma*



Här däckade Liam i soffan....efter en lång dag utan mamma för hon jobbade


Liam har nu lärt sig följande.....se filmen..

. 

Leo fick ikväll för sig att bli redigt pratglad!


2 kommentarer:

  1. Söt han är Leo då han pratar. Tycker inte alls han är lik Liam.
    Ja Liam e duktig han, bara inte Leo ligger där o sover nästa gång hehe

    SvaraRadera
  2. Vilka självständiga barnbarn jag har fixar det mesta själva.Ja,jag fick jobba hårt i söndags, va, helt slut på kvällen...nä,skojar bara,jag är van.Det är så trevligt att träffas och umgås.Liam och Leo är ju så goa.

    kram från farmor :)

    SvaraRadera