Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

söndag 12 april 2009

Trevligt på Gården!

Den 10 April valde vi att gå ut på gården med grannarna och leka av oss lite innan vi skulle röra på oss för att på eftermiddagen var vi bjudna till Gammel farmor och gammel farfar.


ut på gården begav vi oss sakta men säkert vädret var gastrande sol och klarblå himmel - Perfekt!

Liam med fart i gungan och tungan rätt i mun.....Kan man bli sötare?


Jag var också tvungen att testa mitt nya mål som jag fick i present var lagom storlek för mig, Jag var ute och spelade mkt boll med min kompis Whilliam.


Sedan var det dags att gå in och göra oss iordning för att sedan åka upp till Kurt och Sigbritt!


Dom har oerhört fin utsikt från sin balkong på 6 våningen. Hela Jönköping i sikte....


Lillebror Leo var duktig på att äta sin mat som idag mest bestod av lite servetter och Grädde. ( Förutom Amningen då men den räknas ju inte......


Liam däremot letade mest efter något annat någon annan stans..... Fråga mig inte vad....?

Ser du vad som gömmer sig i Susannes Knä?



Inte kan det väl vara Godis??? Malin ser också nyfiken ut....





Dags för lite entartainment med Gammel Faster Ingela....





Senare på kvällen när vi kom hem fick vi besök av grannarna och vi hade tidigare bestämmt att vi skulle ta en match i Guitar Hero......


Allie var först ut med Gittaren och under tiden roade sig barnen på sitt eget lilla vis....


Se Själva!



Godnatt! För den här gången.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar