Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

söndag 12 april 2009

Hökensås!

Den 11 April var det dags för besök till Hökensås! Skönt och lugnt ställe utanför Habo där Mormor och Morfar har sin husvagn....

Det var mkt prat och god mat men här kommer lite klipp från Dagens Aktiviteter.....

Här är vi samlade nästan alla iaf förutom Jag som fotograferar och Leo som ligger och sover i vagnen som vanligt....



Det roligaste när man är hos mormor och morfar är att sitta på Morfars motorcykel ( han vill kalla det för motorcykel trots att det mer ser ut som en moped men den går faktiskt att köra med på motorvägen, även om ja
Mot slutet av dagen innan hemfärd var vi tvugna att gräva en tunnel i sanden som någon olyckligtvis råkade ha sönder när han valde att ställa sig mitt på "bron"


FILMER NEDAN!

1 kommentar:

  1. Här var fler filmer Elif tyckte om. Hon tyckte vi skulle åka direkt dit o hoppa HAHA! Jag sa hon kunde hoppa i sängen men de var inte populärt =) Hur var de med farmor o farfar o alla andra??? Sa du att de kan läsa min blogg hihi. Hälsa till dom så mycket om du ser dom igen. Jag saknar dom

    SvaraRadera