Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

måndag 4 maj 2009

Idag har varit en mycket speciell dag för familjen Holmbom / Bergqvist. Kanske inte positivt menat men i alla fall mycket annorlunda...

För er som inte vet någonting om vad som hänt så ligger Allie inne på sjukhuset för sina Gall  besvär som hon lidit av i ett par månader men nu har hon åkt in Akut för hon har haft så ont hela helgen och hon ligger nu inne på Sjukhuset och väntar på att Läkaren som ge henne en operations tid, hon ligger även med Dropp för hon ska fasta innan operationen. Liam och Leo har varit mycket ängsliga för att deras mamma inte är hemma det märks direkt på dom. 

Förutom detta har vi haft lagom mycket att göra idag....

Godmorgon Pappa! 



Idag var det också dags att tvätta vagnen då vi har 2st spybarn så har den stått ut med en del. 
Det är egentligen en Emmaljunga Scooter men det tror man inte när man ser denna bilden, här helt rensad. 



Och här ser vi då det som jag rensade var tvungen att ta ett kort på det så ni verkligen tror på mig, för er som ändå inte gör det så skit i det då. 


Efter att vi har städat vagnen och lekt och haft oss hela förmiddagen, eller iaf ett par timmar för jag måste erkänna att vi tog lite sovmorgon idag, så somnade Liam på sitt sedvanliga sätt med kudden på golvet. Lite ovanligt däremot är att han nu kommit in i en ålder där han hela tiden ska gå runt med nycklar helst pappas nycklar. Men dom som känner mig sen min barndom vet ju att vi kan ju inte klandra honom för detta. VEM GILLAR INTE NYCKLAR?

Efter middagen så fick jag äntligen lov att lämna över Liam till Anders som nu har sovit lite middag ( äldre människor gör detta för att orka med hela dagen ) han hade lovat att ta hand om Liam medans jag åkte in och hälsade på Allie. 

Sjukhusets lyxiga och mysiga korridorer.

För er som har planer på att bli gravida, tänk då först såhär kommer jag att stå ut med att mina bröst kan bli sådana här? 

Alltså väldigt olika stora pågrund av att mjölken kommer där den vill den är inte så bra på att dela upp sig lika mycket på varje sida. 


När jag väl kom hem på kvällen så hade Liam fått för sig att han inte ville ha kvar maten i magen så han hade istället *räkts denna på Mormor & Morfars stol och även på hans kläder och eftersom jag inte lämnade några extrakläder så var detta det enda mormor hade liggandes egentligen ville jag inte lägga ut denna bilden då man lätt kan bli mobbad för mindre.


Innan jag säger något så ska jag bara säga att Liam har faktiskt en säng även om man inte kan tro det ibland. Här somnade han sittandes i fåtöljen medans pappa satte på diskmaskinen. Hade lovat honom att läsa böcker när jag var klar. Men vi hann alltså inte med detta. 


Godnatt Pojkarna! Jag älskar er! 

Nedan ett litet filmklipp när Leo bevisar att vi pojkar faktiskt kan göra 2 saker samtidigt som folk hela tiden påpekar.  Se själva!


1 kommentar:

  1. Hoppas det blir bra med Allie och hon får tid snart. Skönt med lite camping och att det finns så mycket hjälp av föräldrar ellerhur?? Kram

    SvaraRadera