Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

tisdag 5 maj 2009

Sova, sova, sova SÄNG, SÄNG, SÄNG! NEJ!

Idag har det varit den stora vilodagen för oss, även om det många gånger varit mycket att göra och skrikande ungar så har dom även varit lugna. 

På morgonen sov vi ganska länge som vanligt iaf till 10 sen började vi göra oss iordning för att jag skulle på möte på jobbet kl 14.00 och då hade Mamma lovat att ta hand om ungarna. Men innan detta var jag tvungen att städa och göra iordning för att Allie kommer hem imorgon och då kan det inte se ut som ett bombfält. Därför vek jag tvätten som har stått i korgen sen i söndags det var liksom dags nu. Medans jag gjorde det hann båda barnen somna på deras vis. 

Här Leo som utan ett ljud somnade nästan mitt framför ögonen på mig...ena sekunden lekte han sen däckad....



Det var ingen skillnad på Storebrosan, jag hade lovat att läsa bäcker med honom så fort jag var klar med tvätten men ack så länge orkade inte han vänta han låg i fåtöljen och innan ordet visste av hade även han däckat. 


Efteråt var jag tvungen att väcka ungarna för Anders skulle komma upp och passa ungarna medans jag flyttade om lite med Bilstolarna som satt i Anders bil o sånt. Sedan åkte vi iväg ner till Mamma.  

Här fick dom spendera tiden medans jag var på möte, under alla omständigheter så får vi väl säga att det gick bra. Tack för all hjälp Mamma. =)

Även här fick en del för sig att somna när man minst anar det. 


På Kvällen fick vi besök av grannarna Tobbe & Nattis och deras 2 barn. Vi fikade och lekte hela kvällen men sen var det dags för hemgång för dom och nattis för oss...

Liam somnade på sitt sedvanliga sätt med kudden. 

Leo fick för en gångs skull sova i sin säng men först somnade han i Pappas famn.  Det är Underbart. 


GODNATT SÄGER VI PÅ ELEKTRAVÄGEN!

1 kommentar:

  1. Söta bilder =) Nästa gång du träffar Tobbe m fam. Kan du ta kort på dom så jag får se lilla Tuva. Ellerhur ??

    SvaraRadera