Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

fredag 1 maj 2009

L.T.N.S ( Long Time No Seen )



 Hallå alla Vänner! 

Nu vet jag att det var oerhört längesedan jag skrev här inne och jag beklagar detta...

Dels har det varit lite mkt med både familjet och jobbet nu den senaste tiden och dels har jag varit redigt lat..... 

ska försöka lägga upp lite på ungarna så att ni ser vilka framsteg dom gör....

Nu är det så att min gamla telefon slängdes iväg för den ballade ur och jag orkade inte med den
 nu har jag för första gången i mitt liv en Nokia som jag hittills är oerhört nöjd med....

Detta är en Nokia "Tube" 5800 Express Music


Här nedan kommer en test bild från när vi var i GBG i byggde Elfack mässan, detta är 1 av 6 montrar som vi bygger på denna mässan.... bl. övriga Linjedon AB, Elektroskandia, SpoolBlue, Tyco,  


Ska försöka bättra mig med bilderpå ungarna :D 

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar