Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

tisdag 26 maj 2009

Tröttare Sibbe får man Leta efter.....!

Hallå! 
Efter en hård Lördag då jag jobbade 20 timmar och kom hem kl  6 på morgonen och sen så väckte barnen mig kl 8 på morgonen för vi skulle på dop på söndagen så jag var oerhört trött måste jag få säga även om Allie tycker att jag får skylla mig själv...

Dopet började såklart i kyrkan där det var någon slags firande just denna söndagen så do
pet tog väl ungeför 2 timmar =) Inte lätt att få lille Liam att sitta still så länge så han sprang ru
nt som en galning inne i kyrkan fram och tillbaka.... men som tur var så hittade v
i en liten lek hörna där barnen kunde sitta och läsa böcker och rita lite det var roligt iaf ett par
 minuter :D

Sedan bar det av till Lokalen där det bjöds på fika, tårta och kaffe och saft..... Liam njöt mest av marsipanen som var färgad grön.... 

Gissa vilken färg det mesta av innehållet i blöjan hade dagen efter??????? haha


Efter dopet var det dags att gå hem men ingen vila blev det nu heller för vi ville ju se när Anton min halvbror spelade fotboll på Ekhagens IF som inte ligger långt härifrån....


Gissa vem som vann???




Efter fotbollen var det äntligen dags att gå hemmåt och försöka få sig lite sömn....För på måndagen skulle jag jobba....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar