Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

tisdag 17 mars 2009

1 Vecka och 1 Dag!

Hej!

Nu har det gått 1 vecka och 1 dag sedan jag opererades, jag måste säga att tiden har gått förbannat fort även att man har tagit det ganska lugnt. Läkandet tar ju fortfarande mycket mer tid läkarna har sagt att 6 veckor tar det innan benen är läkta det återstår att se jag är ju fortfarande ung så det kanske går fortare för mig. Det enda jag känner nu är att jag inte har någon känsel i underläppen och en liten bit nedanför. Detta är oerhört jobbigt när man ska äta och dricka. Problem nummer 2 som jag har är ju självklart också att jag inte får tugga någonting så jag måste fortfarande dela maten mycket fint.

Jag har äntligen börjat kunna borsta tänderna igen detta är skönt innan har jag haft en liten mjuk borste som jag har rengjort med men det blev inte så bra med denna alltid skönt att ha borstat tänderna.


Liam är nu hos dagmamma så ska vi snart ut och gå en sväng med lille Leo men först ska vi äta frukost och göra oss iordning. En Varm dusch piggar upp nästan lika mycket som en Red Bull =)


Ha det så roligt Liam så ses vi senare.....


Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar