Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

torsdag 19 mars 2009

Full Rulle!




Här ser ni mina gummiband som jag har fått för att mina muskler ska kunna placera sig rätt nu efter operationen. Usch vad detta är jobbigt det spänner och har sig i hela munnen, kan inte gapa och kan inte fukta läpparna så dom blir krut torra.


HAHA nu kommer du inte ut mamma!



Medan mamma gör sig i ordning passar jag på att tvätta av golven lite.....


Idag gick vi ända till Ryhov för att pappa
behövde hämta fler gummiband till sina tänder...
På vägen passade Liam på att räkna så många *BA-Bilar han kunde se...
*Lastbilar

Här sitter vi på bussen på vägen hem!
varken mamma eller pappa orkade gå hem....


Senare på kvällen var vi inbjudna till Farmor Marie och Lasse på lite kvällsmat
här bjöds det på otroligt god TacoLasagne (stavas det så) Mums....

Efteråt var det lite olika aktiviteter.



Såhär glad blir Liam när han får se kusin Elif på Webbkameran!

Liam spelar Guitar Hero 3 hos Farbror Anton
Vem har han fått sin kunskap ifrån månitro?
( mer fokusering får man leta efter )


MAMMA! Jag vill också spela Guitar Hero med Storebror!


Godnatt säger vi på Elektravägen....

4 kommentarer:

  1. Kul att du lägger ut bilder på barnen så att vi kan följa deras utveckling..iom att vi inte ses så ofta. Under din profil står det: Antal bostäder: Lyxig lyxlägenhet norröver...norröver från vart....kram

    SvaraRadera
  2. Norra Jkpg e de väl?!?
    Elif tyckte det var kul att se när Liam städar, bler ju jättefint. Så du har gunniband så du inte kan öppna munnen men usch vad hemskt. Ska du sova med de så??
    ha de bäst puss

    SvaraRadera
  3. Du har en utmärkelse att hämta på min blogg om du vill ha !!

    SvaraRadera
  4. hej vad kul att du har blogg, söta barn har du med!! hehe kram susanne

    SvaraRadera