Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

torsdag 26 mars 2009

Tillbaka på Jobbet!


Jaja jag vet att det är jobbigt men såhär ser jag ut nu ca 2,5 veckor efter operationen!




Var bara tvungen att lägga upp denna han är underbar!

Här Liams egna dans till Pippi Långstrump

Till Rekvesita används Mormors Mössa!

Luta dig tillbaka och Njut

Vill ni ge bidrag kan ni göra det på följande Bankgiro:

**** - ***** - ****** ( censur )


Liam har i tidig ålder lärt sig vad "kvart i 2" betyder!

( Notera även foten på gas pedalen )

!
Självklart har han även full koll på växeln!


Var bara tvungen att ta kort på denna för jag har beställt någorlunda liknande fälgar!

Dag nummer 1 var vi och byggde en monter på Kistamässan åt Dell & Intel denna blev lagom mysig och kaffemaskinen var inte att leka med ( nedanför Dell logan på bild )


Dagens kväll spenderades hemma hos Kim som bor strax söder om Stockholm hemma hos en Gammal Tant ( ca 50år ) hon var bortrest så vi satt i hennes vardagsrum och kollade på Hockeyn på en 42" Plasma skärm och Canal + Sport1 ( Jag vet man räknar inte med att en 50 årig ensamstående Dam ska ha detta men skenet kan bedra.....

Kim Gjorde ju det han gör flera hundra timmar i månaden såklart ( JOBBAR )


Dag nummer 2 i Sthlm så var vi och levererade belysning till Mässan med namnet "Nordiska Trädgårdar" här hade vi leverans av tross och belysning och Tv skärmar till 4st Montrar....

Gick väldigt smidigt och bra tack vare min praktikant som gjorde allt det jobbiga.... Jag får ju inte anstränga mig efter operationen =)


Liam in ACTION!

Såhär blir resultatet av Liams Neger.... Oj Chokladbollar! Fina va?

Igår på självaste våffeldagen så vart vi förvånade över att vi blev inbjudna till våra kära grannar på våfflor och Hockey. Ungarna stormtrivs hos Morfar!

Idag hade vi besök av Farmor, Anton och Lasse på lite kvällsmat/fika/våfflor.....vilket resulterade i en mycket trevlig kväll och den kunde bara bli bättre när HV visade vilka som regerar genom att besegra frölunda med 4 - 1 och drygar ut ledningen i matcher till 3 - 2.


Jag har lovat svärfar Anders att hjälpa honom att formatera hans dator och installera windows så den blir fabriks ny. Detta för han numera har en laptop som han tycker tar mindre plats på skrivbordet! Konstigt? Ja vet......

Det blir att kopppla upp denna senare när tid finnes....

Som ni kan se här så har nu Allie fått förmågan att förlänga sitt abonemang och i och med detta få en ny telefon för ynka 1:- men affären gav henne schöön rabatt!

1 kommentar:

  1. EN underbart trevlig kväll hos er och mina härliga barnbarn Liam och Leo.

    Puss och kram från farmor.

    SvaraRadera