Om mig

Fullständigt Namn: Sebastian Holmbom
Fullständig Ålder: 1986 - 10 - 02 - XXXX
Fullständigt Kön: Male ( Svenska: Man )
Antal Fruar: Endast 1 Sambo
Antal Barn med samma Sambo: 2st "Stjärn" - Gossar
Antal Bostäder: Lyxig Lägenhet Norröver
NU FÅR DET VARA NOG!

lördag 14 mars 2009

Fredags Mys!

Igår på kvällen hände inte alls så mycket... Vi åkte bara iväg och handlade lite grann som jag behöver när jag ska göra mina smoothies med kolhydrater. Behöver mkt sådant nu när jag inte får i mig så mkt vanlig mat!

Medans vi var borta så lovade mormor och morfar att ta hand om barnen, då jag fortfarande är lite dissy i skallen så ville jag inte springa och jaga ungar i affären men jag var ändå tvungen att komma ut lite.

När vi väl var hemma igen så hade dom precis ätit wok mat, det luktar ju sååå gott - Jag var bara tvungen att testa så, fram med mixer i med maten kör lite Perfekt!


Detta gick ju faktiskt att äta trots att det inte smakar lika gott när man har blandat runt allting. Men absolut godkänt.

Vi stannade även över och kollade på Lets Dance här.

Sen när det var reklam så passade vi på att dra oss hemmåt, visst är söta.


dyck, dyck, dyck = Trycka, Trycka, Trycka


Det var denna fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar